• 13.03.13, 16:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix: Lennusadama avamine

Lennusadam tegi turunduskonverentsi Password 2013 auhinnagalal puhta töö, võites Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix', Aasta Turundustegu 2012  avaliku sektori kategooria ja tiitli Aasta Turundustiim 2012! Palju õnne! Lennusadama avamisaasta eesmärk oli 110 000 muuseumikülastajat. Kokku külastas Lennusadamat 2012. aasta seitsme ja poole kuu jooksul 235 000 muuseumikülastajat, 30 000 üritustel osalejat ning kümned tuhanded inimesed väliüritustel.
Lennusadama avamise eesmärgid ja tulemused:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele