• 11.03.13, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Aasta Meediategu 2012 võitjad

8. märtsil toimus Aasta Meediategu 2012 žürii koosolek, mille käigus valis žürii välja võitjad viies kategoorias. Grand Prix kuulutatakse välja 13. märtsil turunduskonverentsil Password. Vaata võitjate nimekirja ja pilte žürii koosolekust!
Žüriisse kuulusid Marika Jahilo (Alpha Baltic Media), Kätrin Maidla (Idea Havas Media), Meelis Järvela (Inspired Universal McCann), Hanno Kindel (Media House), Olga Peresild (MediaCom), Eve Järve (Aegis Media), Jana Arendi (OMD), Helle Vetik (Mindshare) ja Indrek Soom (Initiative).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele