Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Passwordil selgub Aasta Turundustiim 2012
Aasta Turundustiim 2012 nominendid on tänavu Eesti turundusagentuuride juhtide hinnangul Elion, EMT, Lennusadam, Prisma, Saku Õlletehas, Solaris ja Tele2.
Best Marketing küsis 34 Eesti loov-, meedia, üritusturundus- ja digiagentuuri juhi / loovjuhi arvamust selle kohta, millise ettevõtte turundustiimi tegevus 2012. aastal nende arvates kõige enam professionaalsusega silma paistis. Igal vastajal paluti nimetada kolm silmapaistvat turundustiimi.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“