Autor: Silja Oja • 27. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sony Pictures Television lansseerib uue telekanali

Sony Pictures Television toob Baltikumis turule uue telekanali nimega Sony Turbo, mis on Eesti televaatajatele STV vahendusel nähtav alates 27. veebruarist, Elioni vahendusel alates märtsist.

Sony Turbo on meelelahutuskanal, mis on mõeldud eelkõige 20-40-aastastele meestele. Uus telekanal toob televaatajateni Hollywoodi ja teiste rahvusvaheliste filmistuudiote filmid, põnevikud, märulid, kaasahaaravad sarjad ja teravmeelsed komöödiad. Sony Pictures Entertainment CEEMA asepresidendi Lyle Stewarti sõnul lähtuti Sony Turbo programmi kokkupanemisel just meeste eelistustest. “Sony Turbo köidab vaatajat energilise, humoorika ja adrenaliinirohke programmiga. Oma annuse saavad uuest kanalist kätte nii põnevate filmide kui sarjade austajad – meelelahutust jätkub erinevas vanuses meestele,” rääkis Stewart. 

Sony Turbo kanalilt saab näha saateid ja sarju nagu “Firma”, “Seinfeld”, “Dexter”, “Kaitsjad” (The Defenders), “Vastulöök (Strike Back), “Langus” (Killing Time), “Bamma”, “C.S.I.: Kriminalistid”, “Räpane Mackey” (The Shield), “Bleach”, “Konfiskeerijad” (Operation Repo) ja “Chuck”.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700