27. veebruar 2013
Ainult tellijatele

Meedia 2013: kasvavad Google, Facebook ja teised kanalid, mida Eestis ei mõõdeta

Uurisime Eesti meediaagentuuride juhtidelt, millisena paistab 2013.a reklaamikulutuste osas ja millised on tänavu suurimad väljakutsed meediaagentuuride jaoks. Loe, mida arvasid Erki Heinsaar (Mediabrands Digital), Meelis Järvela (Universal McCann), Kaarel Oja (Media Contacts), Anu Art (Mindshare), Rando Rannus (Smartad), Oliver Vilms (CMS-PHD), Janeck Uibo (MediaCom), Kert Kangert (MPG Estonia), Teet Rehepapp (Omnicom) ja Marika Jahilo (Alpha Baltic).

Erki Heinsaar, Mediabrands Digitali juht:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700