Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meedia 2013: kasvavad Google, Facebook ja teised kanalid, mida Eestis ei mõõdeta
Uurisime Eesti meediaagentuuride juhtidelt, millisena paistab 2013.a reklaamikulutuste osas ja millised on tänavu suurimad väljakutsed meediaagentuuride jaoks. Loe, mida arvasid Erki Heinsaar (Mediabrands Digital), Meelis Järvela (Universal McCann), Kaarel Oja (Media Contacts), Anu Art (Mindshare), Rando Rannus (Smartad), Oliver Vilms (CMS-PHD), Janeck Uibo (MediaCom), Kert Kangert (MPG Estonia), Teet Rehepapp (Omnicom) ja Marika Jahilo (Alpha Baltic).
Erki Heinsaar, Mediabrands Digitali juht:
Prognoosin, et see meediareklaamiturg, mida Emor mõõdab, jääb suurusjärgus samale tasemele, mis möödunud aastal. Reaalselt meediamahud mõnevõrra kasvavad, aga see kasv läheb Eestist väljapoole jäävatesse kanalitesse (Google’i otsing, Google’i bännervõrgustik, Facebook, ?????????). Meeditüübiti tõuseb enim internet ja tõenäoliselt pisut ka tele. Langeb print, eeskätt ajalehed. Välimeedia ja raadio on stabiilsed.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.