Ainult tellijatele
27. veebruar 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meedia 2013: kasvavad Google, Facebook ja teised kanalid, mida Eestis ei mõõdeta

Uurisime Eesti meediaagentuuride juhtidelt, millisena paistab 2013.a reklaamikulutuste osas ja millised on tänavu suurimad väljakutsed meediaagentuuride jaoks. Loe, mida arvasid Erki Heinsaar (Mediabrands Digital), Meelis Järvela (Universal McCann), Kaarel Oja (Media Contacts), Anu Art (Mindshare), Rando Rannus (Smartad), Oliver Vilms (CMS-PHD), Janeck Uibo (MediaCom), Kert Kangert (MPG Estonia), Teet Rehepapp (Omnicom) ja Marika Jahilo (Alpha Baltic).

Erki Heinsaar, Mediabrands Digitali juht:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700