Autor: Silja Oja • 26. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kogemustega lavastaja asutas üritusturundusega tegeleva ettevõtte

Teatrilavastajana tuntud Tiit Palu asutas ettevõtte Blueforce OÜ, mille klientidena näeb tavalisest nõudlikumaid ettevõtteid, kes otsivad üritustesse uusi ja loovaid lahendusi. "Õnnestunud sündmus on üles ehitatud lavastusena: sellel on algus ja lõpp, sisu ja mõte. Ja siin pole küsimus suuremates kulutustes, vaid pigem pühendumises ja ideedes," ütleb Tiit Palu. Loe intervjuud!

Tiit, sinu nimi seostub teatriga. Millised on su seosed üritusturundusega?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700