• 26.02.13, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Keda otsib Taevas?

Kui mõistad, siis kirjuta [email protected] ja märgi pealkirjaks "assistent". Lisaks ootame, et sa hoomaksid digi- ja sotsiaalmeediat, oleksid varem hallanud FB-lehti, oskaksid lobedalt kirjutada ning valdaksid eesti ja inglise keelt. Töö sobib ideaalselt reklaami, ajakirjanduse või kommunikatsiooni ja meedia viimase kursuse tudengile või hiljuti ülikooli lõpetanule.
Lisaks ootame, et sa hoomaksid digi- ja sotsiaalmeediat, oleksid varem hallanud FB-lehti, oskaksid lobedalt kirjutada ning valdaksid eesti ja inglise keelt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele