21. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui kampaania kohe alguses ei tööta, siis ei hakka ta ka hiljem tööle

Mis on parim viis turunduse efektiivsuse mõõtmiseks? Kas selleks peaks mõõtma iga kampaaniat eraldi või on olemas mõni hea meetod, kuidas mõõta ka pikaajalist efektiivsust? „Oluline on mõõta kampaaniate tulemusi võimalikult kohe. Kui kampaania kohe alguses ei tööta, siis ei hakka ta ka hiljem tööle,“ ütleb Briti Chartered Institute of Marketing turundusanalüütika kursuse direktor Tony Rowe. Loe intervjuud Password 2013 esineja Tony Rowe´ga!

Tony Rowe on turundusefektiivsuse ja –analüütika spetsialist, kelle peamisteks valdkondadeks on kliendi kasumlikkuse analüüs, Net Promoter Score ja investeeringu tasuvus (ROI).

Ta juhatab oma konsultatsioonifirmat ja on vastutav kõigi The Chartered Institute of Marketingi turundusefektiivsuse ja analüütika õppeprogrammide koostamise ja läbiviimise eest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700