„Erakliendist, kes ei taha meiega äri teha, ei ole me eriti huvitatud. Midagi ei ole teha, me ei tahagi kõigile meeldida,“ rääkis Best Marketingi klubihommikul Danske Banki turundus- ja müügidivisjoni direktor Anneli Rõuk. Loe kokkuvõtet hommikuseminaril räägitust!
Rebränding, mis viidi Eestis läbi novembris 2012, toimus kiiresti – otsus muudatus läbi viia tuli Kopenhaagenis asuvast peakorterist sama aasta maikuus. Augustis testis Danske juba oma uusi sõnumeid Eestis kolme sihtrühma peal: a) kõrgema sissetulekuga eraisikud, b) ärikliendid ja c) oma kliendid ning novembris tuldi kampaaniaga välja, olles eelnevalt kommunikeerinud eelseisvaid muudatusi põhjalikult maja sees.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.