• 20.02.13, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anneli Rõuk: Danske Bank keskendub selgelt ärikliendile

„Erakliendist, kes ei taha meiega äri teha, ei ole me eriti huvitatud. Midagi ei ole teha, me ei tahagi kõigile meeldida,“ rääkis Best Marketingi klubihommikul Danske Banki turundus- ja müügidivisjoni direktor Anneli Rõuk. Loe kokkuvõtet hommikuseminaril räägitust!
Rebränding, mis viidi Eestis läbi novembris 2012, toimus kiiresti – otsus muudatus läbi viia tuli Kopenhaagenis asuvast peakorterist sama aasta maikuus. Augustis testis Danske juba oma uusi sõnumeid Eestis kolme sihtrühma peal: a) kõrgema sissetulekuga eraisikud, b) ärikliendid ja c) oma kliendid ning novembris tuldi kampaaniaga välja, olles eelnevalt kommunikeerinud eelseisvaid muudatusi põhjalikult maja sees.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele