Autor: Silja Oja • 20. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Anneli Rõuk: Danske Bank keskendub selgelt ärikliendile

„Erakliendist, kes ei taha meiega äri teha, ei ole me eriti huvitatud. Midagi ei ole teha, me ei tahagi kõigile meeldida,“ rääkis Best Marketingi klubihommikul Danske Banki turundus- ja müügidivisjoni direktor Anneli Rõuk. Loe kokkuvõtet hommikuseminaril räägitust!

Rebränding, mis viidi Eestis läbi novembris 2012, toimus kiiresti – otsus muudatus läbi viia tuli Kopenhaagenis asuvast peakorterist sama aasta maikuus. Augustis testis Danske juba oma uusi sõnumeid Eestis kolme sihtrühma peal: a) kõrgema sissetulekuga eraisikud, b) ärikliendid ja c) oma kliendid ning novembris tuldi kampaaniaga välja, olles eelnevalt kommunikeerinud eelseisvaid muudatusi põhjalikult maja sees.

15. novembrist kannavad Danske Bank Groupi kuuluvad pangad kõigis 15 riigis ühte kaubamärki – Danske Bank. Panga uus kampaania kandis kõikides riikides ühtset sõnumit „Uus normaalsus. Uued standardid.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700