Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Anneli Rõuk: Danske Bank keskendub selgelt ärikliendile
„Erakliendist, kes ei taha meiega äri teha, ei ole me eriti huvitatud. Midagi ei ole teha, me ei tahagi kõigile meeldida,“ rääkis Best Marketingi klubihommikul Danske Banki turundus- ja müügidivisjoni direktor Anneli Rõuk. Loe kokkuvõtet hommikuseminaril räägitust!
Rebränding, mis viidi Eestis läbi novembris 2012, toimus kiiresti – otsus muudatus läbi viia tuli Kopenhaagenis asuvast peakorterist sama aasta maikuus. Augustis testis Danske juba oma uusi sõnumeid Eestis kolme sihtrühma peal: a) kõrgema sissetulekuga eraisikud, b) ärikliendid ja c) oma kliendid ning novembris tuldi kampaaniaga välja, olles eelnevalt kommunikeerinud eelseisvaid muudatusi põhjalikult maja sees.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]