• 11.02.13, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku tõi turule USA juurtega trendijoogi Garage

Alates veebruarist müüb Saku Õlletehas uut lahjat alkohoolset jooki Garage Hard Lemonade, mis on uudse joogikategooria esimene esindaja siinsel turul.
Saku Õlletehase poolt pakutav Garage on mitmetes riikides populaarne toode, mis esindab USAs 90ndate lõpul tekkinud joogikategooria hard lemonade tüüpi jooke -  alternatiivi meil seni tuntud longdrinkidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele