• 11.02.13, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku tõi turule USA juurtega trendijoogi Garage

Alates veebruarist müüb Saku Õlletehas uut lahjat alkohoolset jooki Garage Hard Lemonade, mis on uudse joogikategooria esimene esindaja siinsel turul.
Saku Õlletehase poolt pakutav Garage on mitmetes riikides populaarne toode, mis esindab USAs 90ndate lõpul tekkinud joogikategooria hard lemonade tüüpi jooke -  alternatiivi meil seni tuntud longdrinkidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele