• 31.01.13, 17:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vatson sünnib taas

Reklaamibüroo Vatson endised töötajad ostsid Rain Teimannilt ära Vatsoni kaubamärgi ning taaselustavad agentuuri. Uuesti alustava Vatsoni olulisemateks klientideks on Triobet, AS Magnum ja AS Prike. Taasrajatud Vatsonis töötab veebruarikuust alates kaheksa inimest. Tuumiku moodustavad Vatsoni taustaga projektijuht Timo Toiger, strateegiline planeerija Jüri-Franciscus Lotman, AD Marti Laurimaa ning Raketist pärit kasutajakogemuse arhitekt Raul Viitung.
Ettevõtte juhatuse liikme Jüri-Franciscus Lotmani sõnul on järgnevate aastate eesmärgiks rajada tugev keskmise suurusega agentuur, mis pakuks tervistavat ja positiivset konkurentsi suurtele ennast tõestanud reklaamibüroodele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele