• 31.01.13, 17:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vatson sünnib taas

Reklaamibüroo Vatson endised töötajad ostsid Rain Teimannilt ära Vatsoni kaubamärgi ning taaselustavad agentuuri. Uuesti alustava Vatsoni olulisemateks klientideks on Triobet, AS Magnum ja AS Prike. Taasrajatud Vatsonis töötab veebruarikuust alates kaheksa inimest. Tuumiku moodustavad Vatsoni taustaga projektijuht Timo Toiger, strateegiline planeerija Jüri-Franciscus Lotman, AD Marti Laurimaa ning Raketist pärit kasutajakogemuse arhitekt Raul Viitung.
Ettevõtte juhatuse liikme Jüri-Franciscus Lotmani sõnul on järgnevate aastate eesmärgiks rajada tugev keskmise suurusega agentuur, mis pakuks tervistavat ja positiivset konkurentsi suurtele ennast tõestanud reklaamibüroodele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele