• 30.01.13, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smart AD Eestit asus taas juhtima Rando Rannus

28. jaanuarist 2013 asus Smart AD Eesti üksust uuesti juhtima üks ettevõtte asutajatest Rando Rannus, kes täidab lisaks eelnevale ka kogu Smart AD grupi tegevjuhi rolli.
Senine tegevjuht Meelis Vill annab kokkulepitud perioodi jooksul ülesandeid üle ning plaanib kasutada võimalust nautida esiklapse kasvatamise rõõme. Smart AD on Eesti kapitalil põhinev Baltikumi juhtiv internetireklaami ettevõte, kelle klientideks on kõik suuremad reklaamijad ja meedia/reklaamiagentuurid. Smart AD on saavutanud Äripäeva Turunduse Top’is mitmel järjestikul aastal esikolmiku kohti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele