Autor: Silja Oja • 30. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. IDENTITY avatud koostööle konkureerivate reklaamiagentuuridega
Kui reklaamiagentuuride omavahelises võitluses klientide pärast kohtab tihti elemente vennatapusõjast, siis brändingagentuur IDENTITY on läinud teed, kus reklaamiagentuurid klassifitseeruvad kui koostööpartnerid ja liitlased. Vestlesime brändistrateeg Ants Lustiga.
Kas IDENTITY on olemasolu enda jaoks ümber mõtestanud?
Juba mõned head aastad oleme andnud peale brändikontseptsiooni valmimist töö kliendile üle ja klient on olemasoleva või konkursi teel leitud reklaamiagentuuriga ise edasi toimetanud. Sealt edasi on jäänud meile rõõm oma lapsukese edule kaasa elada. Ja vahel ka nõutult imestada, kui brändi kogupotentsiaal kasutamata jääb. Nii sündis ka vajadus vastse kontseptsiooniomanikuga koos soola edasi süüa, ise ilmtingimata reklaamialale otseselt tikkumata.