• 30.01.13, 17:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IDENTITY avatud koostööle konkureerivate reklaamiagentuuridega

Kui reklaamiagentuuride omavahelises võitluses klientide pärast kohtab tihti elemente vennatapusõjast, siis brändingagentuur IDENTITY on läinud teed, kus reklaamiagentuurid klassifitseeruvad kui koostööpartnerid ja liitlased. Vestlesime brändistrateeg Ants Lustiga.
Kas IDENTITY on olemasolu enda jaoks ümber mõtestanud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele