• 23.01.13, 11:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva väljaannete reklaamikäive kasvas

Äripäeva paberväljaannete reklaamikäive kasvas 2012. aastal 12%, veebiväljaannete oma 17%. Best Marketingi reklaamikäibe kasv oli võrreldes 2011. aastaga lausa 60%.
"Äripäeva reklaamikäivete kasvu peamine põhjus on reklaamiklientide rahulolu, väga palju pikendati tellimusi," kommenteeris Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja lisas: "Eestis teenib täna üle 1200 eurost netopalka 50 000 inimest ja valdav enamus neist loeb vähemalt ühte Äripäeva väljaannet. Tegemist on kõige atraktiivsema sihtgrupiga Eestis - lisaks isiklikule rahakotile on nende kasutuses ka ettevõtte rahakott.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele