Äripäeva paberväljaannete reklaamikäive kasvas 2012. aastal 12%, veebiväljaannete oma 17%. Best Marketingi reklaamikäibe kasv oli võrreldes 2011. aastaga lausa 60%.
"Äripäeva reklaamikäivete kasvu peamine põhjus on reklaamiklientide rahulolu, väga palju pikendati tellimusi," kommenteeris Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja lisas: "Eestis teenib täna üle 1200 eurost netopalka 50 000 inimest ja valdav enamus neist loeb vähemalt ühte Äripäeva väljaannet. Tegemist on kõige atraktiivsema sihtgrupiga Eestis - lisaks isiklikule rahakotile on nende kasutuses ka ettevõtte rahakott.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.