Mobiilse interneti odavnemisega tekkis virtuaalse reklaami võrgustikel uus äriväljund - mobiilsed reklaamid. Lahendused, mida me oleme siiani harjunud arvutiekraanil nägema, on nüüd mahutatud mobiiliformaati. Need saab tinglikult jagada kaheks - otsingureklaamid ja pildipõhised reklaamid. Lähemalt selgitab asukohapõhise mobiilireklaami kanali Flipper.ee kaasasutaja Mikk-Alvar Olle.
Mobiilireklaami kanalites orienteerumine võib esmapilgul olla küllalt segadust tekitav. Kui öelda "telereklaam" või "raadioreklaam", on kõigil kohe selge, mis formaadiga on tegemist. Mobiilireklaami puhul on küll kanaliks telefon, kuid see, kuidas infot mobiilikanalis esitada, pakub suurel hulgal võimalusi.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.