• 08.01.13, 15:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilireklaami erinevad tüübid (I)

Mobiilse interneti odavnemisega tekkis virtuaalse reklaami võrgustikel uus äriväljund - mobiilsed reklaamid. Lahendused, mida me oleme siiani harjunud arvutiekraanil nägema, on nüüd mahutatud mobiiliformaati. Need saab tinglikult jagada kaheks - otsingureklaamid ja pildipõhised reklaamid. Lähemalt selgitab asukohapõhise mobiilireklaami kanali Flipper.ee kaasasutaja Mikk-Alvar Olle.
Mobiilireklaami kanalites orienteerumine võib esmapilgul olla küllalt segadust tekitav. Kui öelda "telereklaam" või "raadioreklaam", on kõigil kohe selge, mis formaadiga on tegemist. Mobiilireklaami puhul on küll kanaliks telefon, kuid see, kuidas infot mobiilikanalis esitada, pakub suurel hulgal võimalusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele