Uus aasta tõi meediaagentuuri Initiative ridadesse uue tegija - strateegiate juhi Marit Lillenbergi, kes varem töötas reklaamiagentuuris Division.
Mariti ülesandeks on leida agentuuri ja klientide jaoks vastuseid kõige olulisemale küsimusele ehk kellele, miks, millal ja kuidas turundada. Varasemalt on Marit aastaid töötanud Eesti ühes suurimas reklaamiagentuuris Division, kus ta haldas selliseid kliente, nagu Swedbank, Elion, Maag Grupp jt. Lisaks on ta tegelenud turunduse valdkonnas eraettevõtjana.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.