Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nortali kommunikatsioonijuht Liina Vahtras ei näe traditsiooniliseks reklaamiks vajadust
"Me ei näe traditsiooniliseks reklaamiks vajadust, kuna me ei ole jaeettevõte. Meil on väga tugev silmast-silma kliendisuhtlus, kliendiüritused ja referentsid tehtud töödest. Soome suunal ma siiski traditsioonilist reklaami ei välistaks, kuna seal on vaja tuntust," rääkis Best Marketingile Nortali meediasuhete juht ja Best B2B esineja Liina Vahtras.
Milline on turunduskommunikatsiooni roll Nortalis, millised on peamised väljakutsed?
Kommunikatsioon ja turundus on meie ettevõttes väga tihedalt läbi põimunud personalijuhtimisega. Meil on kaks sihtrühma – kliendid ja oma töötajad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.