• 29.10.12, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nortali kommunikatsioonijuht Liina Vahtras ei näe traditsiooniliseks reklaamiks vajadust

"Me ei näe traditsiooniliseks reklaamiks vajadust, kuna me ei ole jaeettevõte. Meil on väga tugev silmast-silma kliendisuhtlus, kliendiüritused ja referentsid tehtud töödest. Soome suunal ma siiski traditsioonilist reklaami ei välistaks, kuna seal on vaja tuntust," rääkis Best Marketingile Nortali meediasuhete juht ja Best B2B esineja Liina Vahtras.
Milline on turunduskommunikatsiooni roll Nortalis, millised on peamised väljakutsed?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele