Venemaalt pärit loovagentuur Smart City töötas Maanteeameti jaoks välja helkuri kandmist toetava venekeelse kampaania.
"Viimastel aastatel on venekeelsed liiklusohutuskampaaniad loodud peamiselt eestikeelsete materjalide põhjal, kasutades küll korrektset otsetõlget, kuid jättes arvestamata slaavi inimeste mentaliteeti ja tavasid. Sel aastal usaldas Maanteeamet kampaania loomise meile," rääkis hiljuti Eestis oma esinduse avanud Venemaa loovagentuuri Smart City Eesti esinduse juht Ilja Burtsev.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.