Autor: Silja Oja • 29. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maanteeamet alustas vene sihtühmale suunatud helkurikampaaniaga

Venemaalt pärit loovagentuur Smart City töötas Maanteeameti jaoks välja helkuri kandmist toetava venekeelse kampaania.

"Viimastel aastatel on venekeelsed liiklusohutuskampaaniad loodud peamiselt eestikeelsete materjalide põhjal, kasutades küll korrektset otsetõlget, kuid jättes arvestamata slaavi inimeste mentaliteeti ja tavasid. Sel aastal usaldas Maanteeamet kampaania loomise meile," rääkis hiljuti Eestis oma esinduse avanud Venemaa loovagentuuri Smart City Eesti esinduse juht Ilja Burtsev.

Venekeelne kampaania koosneb kahest raadioklipist ja trükireklaamist. Iga reklaam on mõeldud mõjutama erinevaid sihtgruppe (lapsed, eakad inimesed jne). Kampaania toimub samaaegselt eestikeelse kampaaniaga, kuid on ülesehituselt ja loovlahenduste poolest suunatud vaid vene keelt kõnelevatele inimestele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700