• 26.10.12, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kesk- või vanemaealise Eesti inimese tarbeks on veebiruum vildakalt turundatud

Mida pakuvad meie pangad härrasmehele tema parimates 63ndates eluaastates? Seeniorkaarti, millega saab kontoris järjekorras ettepoole… Aga tema ostis kaks kuud tagasi oma elu esimese sülearvuti ja tahab Skype’is lastelastega suhelda.
No igal juhul mitte nõnda, et saadate välja juhised stiilis “Arve pdf-formaati salvestamisel tuleb jälgida, et see oleks masinloetav ja digitaliseerimisseadmete abil automaatselt töödeldav (Faili setting valida Editable, mitte Secured)". ?Selline lause on digilõhe tagumise otsa suunal kõige ehedam motivatsiooni “killer statement”. Kuigi ajendid on innovaatilised ja mõte hea, siis uuenduse “pakendus” ise on plekist ämber. Kolisev pealekauba.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele