Silja Oja • 26. oktoober 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kesk- või vanemaealise Eesti inimese tarbeks on veebiruum vildakalt turundatud

Mida pakuvad meie pangad härrasmehele tema parimates 63ndates eluaastates? Seeniorkaarti, millega saab kontoris järjekorras ettepoole… Aga tema ostis kaks kuud tagasi oma elu esimese sülearvuti ja tahab Skype’is lastelastega suhelda.

No igal juhul mitte nõnda, et saadate välja juhised stiilis “Arve pdf-formaati salvestamisel tuleb jälgida, et see oleks masinloetav ja digitaliseerimisseadmete abil automaatselt töödeldav (Faili setting valida Editable, mitte Secured)". ?Selline lause on digilõhe tagumise otsa suunal kõige ehedam motivatsiooni “killer statement”. Kuigi ajendid on innovaatilised ja mõte hea, siis uuenduse “pakendus” ise on plekist ämber. Kolisev pealekauba.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com