Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kesk- või vanemaealise Eesti inimese tarbeks on veebiruum vildakalt turundatud
Mida pakuvad meie pangad härrasmehele tema parimates 63ndates eluaastates? Seeniorkaarti, millega saab kontoris järjekorras ettepoole… Aga tema ostis kaks kuud tagasi oma elu esimese sülearvuti ja tahab Skype’is lastelastega suhelda.
No igal juhul mitte nõnda, et saadate välja juhised stiilis “Arve pdf-formaati salvestamisel tuleb jälgida, et see oleks masinloetav ja digitaliseerimisseadmete abil automaatselt töödeldav (Faili setting valida Editable, mitte Secured)". ?Selline lause on digilõhe tagumise otsa suunal kõige ehedam motivatsiooni “killer statement”. Kuigi ajendid on innovaatilised ja mõte hea, siis uuenduse “pakendus” ise on plekist ämber. Kolisev pealekauba.
Vanem inimene tahab veebis shopata, aga ei taha krediitkaarti.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.