Autor: Silja Oja • 2. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uus reklaamilahendus: rääkiv bussipeatus

Reklaamiagentuur Tabasco paigaldas Tele2 Smart kampaania raames Estonia bussipeatusesse mikrofoni ja kõlarid ning astus koos kõnekaarti tutvustava uue bändiseriaali staaridega bussiootajatega kontakti.

Tele2 Eesti kõnekaardi turundusjuhi Diana Vinnikova sõnul tehti lahendus Smart kõnekaardi "Su jutt ei maksa midagi" kampaania raames. “Inimene ootab bussipaviljonis ja kutid pakuvad talle lobisemisvõimalust,” ütles Vinnikova ja lisas, et aktsiooni eesmärk oli tutvustada nii inimestele tänaval kui sotsiaalmeedias uue reklaamiseriaali tegelasi ning edastada sõnumit, et kõnekaardiga helistamine ei maksa midagi.

“Inimesed bussipeatuses mängisid üllatavalt hästi kaasa ning neile jagati päevaga preemiaks 15 000 tasuta kõneminutit,” sõnas Vinnikova ja lisas, et video on sotsiaalmeedias juba palju tähelepanu saanud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700