Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ilmus Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja
20. septembril nägi trükivalgust Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja. Kaja esikaanel on edukat karjääri teinud eestlanna, TeliaSonera asepresident Piret Mürk-Dubout ning avanumbri fookusteemaks innovatsioonikommunikatsioon.
Ajakirja peatoimetaja Annela Laaneotsa sõnul saab Kaja esimesest numbrist teada, miks innovatsioon, millele riik on pannud arengu vedurina suuri lootusi, pole ilma kommunikatsioonita võimalik.
Kogemusi innovatsioonikommunikatsiooni korraldamisest jagab kõrgeima lennuga Eesti päritolu kommunikatsiooniekspert, TeliaSonera asepresident Piret Mürk-Dubout. Valitsusasutuste ühtse logo saaga telgitaguseid avavast artiklist saab aimu, kas vaatamata üllastele plaanidele on riigi kuvandi kandjail lootust võidule pääseda nüüdisaegsusel või traditsioonidel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.