Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ilmus Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja
20. septembril nägi trükivalgust Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja. Kaja esikaanel on edukat karjääri teinud eestlanna, TeliaSonera asepresident Piret Mürk-Dubout ning avanumbri fookusteemaks innovatsioonikommunikatsioon.
Ajakirja peatoimetaja Annela Laaneotsa sõnul saab Kaja esimesest numbrist teada, miks innovatsioon, millele riik on pannud arengu vedurina suuri lootusi, pole ilma kommunikatsioonita võimalik.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.