25. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Veebikanalite sisuloome on mäng aja ja tähelepanuga

Inimene, kes vastutab organisatsioonis sisuloome eest, loob tegelikult mõistmist. Kui ta teeb tööd hästi, võitleb ta selle eest, et ettevõtte veebikanalitesse ei läheks välja bittigi infot, mis on tehtud „lõdva randmega“, kirjutab ADM-i turundus- ja kommunikatsioonijuht Raimo Matvere.

Sa kaupled kahe valuutaga, mil nimeks aeg ja tähelepanu

Kui klient külastab su veebi või loeb uudiskirja, sotsmeediakontot, foorumit jne, panustab ta sellesse tegevusse kahte ressurssi – aega ja tähelepanu. Mõlemad on indiviidile tohutult väärtuslikud. Enamus meist muutub kurjaks, kui keegi meie aega raiskab või sunnib meid tutvuma asjaga, mis meid ei huvita või mis on halvasti tehtud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700