Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Veebikanalite sisuloome on mäng aja ja tähelepanuga
Inimene, kes vastutab organisatsioonis sisuloome eest, loob tegelikult mõistmist. Kui ta teeb tööd hästi, võitleb ta selle eest, et ettevõtte veebikanalitesse ei läheks välja bittigi infot, mis on tehtud „lõdva randmega“, kirjutab ADM-i turundus- ja kommunikatsioonijuht Raimo Matvere.
Sa kaupled kahe valuutaga, mil nimeks aeg ja tähelepanu
Kui klient külastab su veebi või loeb uudiskirja, sotsmeediakontot, foorumit jne, panustab ta sellesse tegevusse kahte ressurssi – aega ja tähelepanu. Mõlemad on indiviidile tohutult väärtuslikud. Enamus meist muutub kurjaks, kui keegi meie aega raiskab või sunnib meid tutvuma asjaga, mis meid ei huvita või mis on halvasti tehtud.