• 25.09.12, 17:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebikanalite sisuloome on mäng aja ja tähelepanuga

Inimene, kes vastutab organisatsioonis sisuloome eest, loob tegelikult mõistmist. Kui ta teeb tööd hästi, võitleb ta selle eest, et ettevõtte veebikanalitesse ei läheks välja bittigi infot, mis on tehtud „lõdva randmega“, kirjutab ADM-i turundus- ja kommunikatsioonijuht Raimo Matvere.
Sa kaupled kahe valuutaga, mil nimeks aeg ja tähelepanu

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele