Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Smart kõnekaardi uue reklaamseriaali keskmes on rockbänd
Reklaamiagentuur Tabasco valmistab Tele2 Smart kõnekaardile sellest sügisest uut reklaamseriaali.
Foto: Tele2 sõnul kuulutas Tele2 uue reklaamseeriaali kontseptsiooni väljatöötamiseks välja konkursi ja kõik osalenud agentuurid pakkusid ühel või teisel kujul bändiformaati. “Valisime kõige erksama visiooniga väikese, kuid tegusa Tabasco,” ütles Vinnikova.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“