• 12.09.12, 13:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smart kõnekaardi uue reklaamseriaali keskmes on rockbänd

Reklaamiagentuur Tabasco valmistab Tele2 Smart kõnekaardile sellest sügisest uut reklaamseriaali.
Foto: Tele2 sõnul kuulutas Tele2 uue reklaamseeriaali kontseptsiooni väljatöötamiseks välja konkursi ja kõik osalenud agentuurid pakkusid ühel või teisel kujul bändiformaati. “Valisime kõige erksama visiooniga väikese, kuid tegusa Tabasco,” ütles Vinnikova.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele