12. september 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Reklaamiarvustus: välireklaami ilu ja valu

Tänavatel avanev vaatepilt räägib sellest, kui palju vaeva on nähtud selle nimel, et inimesed ei viitsiks ega saaks reklaamis peituvat sõnumit tarbida. Põhiline ja kõige suurem apsakas on tekstirohkus ja kirjusus. Täielik väärarvamus on, et välireklaam on suur. Välireklaam on suur ainult nina vastu plakatit vaadates või siis kui ta trükimasina rullide vahelt välja tuleb, kirjutab Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.

Välireklaam on tore asi. Interneti, telereklaami ja raadioreklaami konsumeerimiseks peab mul olema ostetud vastav tehniline vidin. Trükireklaami imetlemiseks on vaja tellida ajakiri. Aga välireklaami nägemiseks pole mul kui tarbijal absoluutselt mitte midagi vaja teha. Pole vaja keerata ei raadio nuppu ega ajakirja lehekülge. Lihtsalt vaatan. Tasuta!

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com