• 12.09.12, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: välireklaami ilu ja valu

Tänavatel avanev vaatepilt räägib sellest, kui palju vaeva on nähtud selle nimel, et inimesed ei viitsiks ega saaks reklaamis peituvat sõnumit tarbida. Põhiline ja kõige suurem apsakas on tekstirohkus ja kirjusus. Täielik väärarvamus on, et välireklaam on suur. Välireklaam on suur ainult nina vastu plakatit vaadates või siis kui ta trükimasina rullide vahelt välja tuleb, kirjutab Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.
Välireklaam on tore asi. Interneti, telereklaami ja raadioreklaami konsumeerimiseks peab mul olema ostetud vastav tehniline vidin. Trükireklaami imetlemiseks on vaja tellida ajakiri. Aga välireklaami nägemiseks pole mul kui tarbijal absoluutselt mitte midagi vaja teha. Pole vaja keerata ei raadio nuppu ega ajakirja lehekülge. Lihtsalt vaatan. Tasuta!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele