Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Ajalehed loob e-meedia reklaamimüügi üksuse
Selle aasta septembrist alustab AS-s Eesti Ajalehed reklaamiosakonnas tööd uus üksus: e-meedia reklaamimüük, mis keskendub reklaami müümisele digilehtedesse. E- meedia müügiüksuse juhiks saab Nele Laev.
Nele alustas Ekspress Grupis tööd viis aastat tagasi Eesti Päevalehe agentuuride haldurina ning töötas seni Eesti Ekspressi ja Maalehe vanemprojektijuhina.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.