Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Ajalehed loob e-meedia reklaamimüügi üksuse
Selle aasta septembrist alustab AS-s Eesti Ajalehed reklaamiosakonnas tööd uus üksus: e-meedia reklaamimüük, mis keskendub reklaami müümisele digilehtedesse. E- meedia müügiüksuse juhiks saab Nele Laev.
Nele alustas Ekspress Grupis tööd viis aastat tagasi Eesti Päevalehe agentuuride haldurina ning töötas seni Eesti Ekspressi ja Maalehe vanemprojektijuhina.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.