• 04.09.12, 11:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa parim sisuturunduse näide Best Internetil: Unileveri Yunomi

Best Internetile tuleb tänavu oma kogemusi jagama maailma ühe edukaima sisuturunduse lahenduse autor Raymon de Kruijff, kelle juhitud Unileveri Yunomi projekt saavutas Beneluxi maades nii meeletu edu, et Unilever plaanib sarnase mudeli kasutuselevõttu ka mujal võtmeturgudel. Raymon esineb Best Internetil 20. septembril kl 11:30.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele