Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Euroopa parim sisuturunduse näide Best Internetil: Unileveri Yunomi
Best Internetile tuleb tänavu oma kogemusi jagama maailma ühe edukaima sisuturunduse lahenduse autor Raymon de Kruijff, kelle juhitud Unileveri Yunomi projekt saavutas Beneluxi maades nii meeletu edu, et Unilever plaanib sarnase mudeli kasutuselevõttu ka mujal võtmeturgudel. Raymon esineb Best Internetil 20. septembril kl 11:30.
Raymon de Kruijff on Euroopa ühe juhtiva digiagentuuri Emakina Hollandi kontori tegevdirektor. Tema klientideks on MSN, Logitech, KLM ja Unilever. Raymoni juhtida on olnud ka Unileveri Yunomi projekt, mis võitis 2011. aastal IAB Europe MIXX Awardil Grand Prix.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.