Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Juustust ja tissidest
Reklaamiagentuuri Imagine loovjuht autor Tarmo Sikk on kirjutanud vastuse Tiina Hiobi Best Marketingis avaldatud kirjutisele "Vanast juustust ja heast lastetoast".
Mind vahel hämmastab reklaami- ja turundusinimeste meeletu kriitika kõikvõimalike vähegi eristuda püüdvate reklaamide pihta. Kriitikanooltes on küll sageli oma iva ja pisike tõde, ent ma ei taha kuidagi nõustuda, et just need reklaamid on need, mis meie hukkamõistu kõige enam väärivad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]