• 30.08.12, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juustust ja tissidest

Reklaamiagentuuri Imagine loovjuht autor Tarmo Sikk on kirjutanud vastuse Tiina Hiobi Best Marketingis avaldatud kirjutisele "Vanast juustust ja heast lastetoast".
Mind vahel hämmastab reklaami- ja turundusinimeste meeletu kriitika kõikvõimalike vähegi eristuda püüdvate reklaamide pihta. Kriitikanooltes on küll sageli oma iva ja pisike tõde, ent ma ei taha kuidagi nõustuda, et just need reklaamid on need, mis meie hukkamõistu kõige enam väärivad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele