• 28.08.12, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google näitab vaid 7 otsinguvastust – mis nüüd saab?

Google otsingumootori loogika on taas muutumas: senise 10 otsinguvastuse asemel kuvatakse järjest enam tulemusi vaid 7 vastuse kaupa. See tähendab, et süsteemne SEO-ga tegelemine muutub veebinähtavuse seisukohast lausa kriitiliselt tähtsaks. Nõu annab ADM Interactive'i strateeg Kris Keerov.
Esialgu tundub otsingutulemuste vähendamine puudutavat vaid selliseid otsinguid, mille vastuste seas on vähemalt üks tulemustest esindatud koos lisaviidetega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele