• 28.08.12, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google näitab vaid 7 otsinguvastust – mis nüüd saab?

Google otsingumootori loogika on taas muutumas: senise 10 otsinguvastuse asemel kuvatakse järjest enam tulemusi vaid 7 vastuse kaupa. See tähendab, et süsteemne SEO-ga tegelemine muutub veebinähtavuse seisukohast lausa kriitiliselt tähtsaks. Nõu annab ADM Interactive'i strateeg Kris Keerov.
Esialgu tundub otsingutulemuste vähendamine puudutavat vaid selliseid otsinguid, mille vastuste seas on vähemalt üks tulemustest esindatud koos lisaviidetega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele