• 05.06.12, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tähelepanu! Must töö vajab tegemist!

Reklaamiagentuur MUST otsib projektihunti, kes teab, kuidas olla karjajuht, valdab vabalt digikeelt ega jookse saba jalge vahel minema kuuldes sõnu, nagu HTML, actionscript ja CMS. Nüüd, digiprojektijuht, on aeg end üles anda! Saada oma CV, video või LinkedIn e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 15.06.2012.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele