Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Zavod BBDO asus toetama Best-Marketingi uudiskirja
Alates 1. juunist on on Best Marketingi e-uudiskirjal uus toetaja - reklaamiagentuur Zavod BBDO. Lisaks Zavodile kuuluvad Best Marketingi uudiskirja toetajate hulka EMT, Broadline, EBS, Identity, Fox International Channels Estonia, Ausestar, Cherry, ADM Interactive, Mediacom ja GfK.
Lisaks Zavodile kuuluvad Best Marketingi uudiskirja toetajate hulka EMT, Broadline, EBS, Identity, Fox International Channels Estonia, Ausestar, Cherry, ADM Interactive, Mediacom ja GfK.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.