• 23.05.12, 18:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Division ja Swedbank vahetasid agentuuri ja kliendi rollid

Kuidas Division ja Swedbank ettevõtte infoportaali tegid.
Swedbank lansseeris hiljuti ettevõtte infoportaali, kust leiab vajalikud tööriistad äri alustamiseks, juhtimiseks ja kasvatamiseks. Koostöös Divisioniga sündinud rakendus on agentuuri sõnul näide agentuuri ja kliendi vahelise koostöömudeli muutumisest ning lõpptulemus oma sisult samm edasi traditsioonilisest reklaamist ja turundusest kasutajakogemuse loomise suunas. Uudne oli antud projekti puhul see, et Divisioni poolt tulid nii idee, briif kui ka strateegia ja Swedbanki poolt teostus.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele