• 23.05.12, 18:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Division ja Swedbank vahetasid agentuuri ja kliendi rollid

Kuidas Division ja Swedbank ettevõtte infoportaali tegid.
Swedbank lansseeris hiljuti ettevõtte infoportaali, kust leiab vajalikud tööriistad äri alustamiseks, juhtimiseks ja kasvatamiseks. Koostöös Divisioniga sündinud rakendus on agentuuri sõnul näide agentuuri ja kliendi vahelise koostöömudeli muutumisest ning lõpptulemus oma sisult samm edasi traditsioonilisest reklaamist ja turundusest kasutajakogemuse loomise suunas. Uudne oli antud projekti puhul see, et Divisioni poolt tulid nii idee, briif kui ka strateegia ja Swedbanki poolt teostus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele