Kuidas Division ja Swedbank ettevõtte infoportaali tegid.
Swedbank lansseeris hiljuti ettevõtte infoportaali, kust leiab vajalikud tööriistad äri alustamiseks, juhtimiseks ja kasvatamiseks. Koostöös Divisioniga sündinud rakendus on agentuuri sõnul näide agentuuri ja kliendi vahelise koostöömudeli muutumisest ning lõpptulemus oma sisult samm edasi traditsioonilisest reklaamist ja turundusest kasutajakogemuse loomise suunas. Uudne oli antud projekti puhul see, et Divisioni poolt tulid nii idee, briif kui ka strateegia ja Swedbanki poolt teostus.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.