• 22.05.12, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ingman tõi TBWA\Guvatraki abiga turule uue koorejäätise

Alates mai esimesest nädalast on müügil Ingmani uus koorejäätis „Maius”. Tegemist on spetsiaalselt Eesti turu jaoks loodud brändiga, mille sünni taga seisavad lisaks jäätisetootjale TBWA\Guvatrak ning naivist Ave Nahkur.
TBWA\Guvatrak tiim: copywriter Laura Noodapera, projektijuht Ave Kuusneem, loovstrateeg Rauno Pello ning AD-d Tiina Maripuu ja Henrik Jõgeva

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.09.25, 12:18
Kuidas kinkida nii, et klient mäletab sind ka kaheksa kuu pärast?
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele