• 22.05.12, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ingman tõi TBWA\Guvatraki abiga turule uue koorejäätise

Alates mai esimesest nädalast on müügil Ingmani uus koorejäätis „Maius”. Tegemist on spetsiaalselt Eesti turu jaoks loodud brändiga, mille sünni taga seisavad lisaks jäätisetootjale TBWA\Guvatrak ning naivist Ave Nahkur.
TBWA\Guvatrak tiim: copywriter Laura Noodapera, projektijuht Ave Kuusneem, loovstrateeg Rauno Pello ning AD-d Tiina Maripuu ja Henrik Jõgeva

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele