Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ingman tõi TBWA\Guvatraki abiga turule uue koorejäätise
Alates mai esimesest nädalast on müügil Ingmani uus koorejäätis „Maius”. Tegemist on spetsiaalselt Eesti turu jaoks loodud brändiga, mille sünni taga seisavad lisaks jäätisetootjale TBWA\Guvatrak ning naivist Ave Nahkur.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.