• 17.05.12, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry edukas reisipakkumine ajas reisibürood tagajalgadele

Esmaspäeval vähem kui ööpäevaga tavahinnast poole soodsamat 254 Türgi puhkusereisi müünud Cherry.ee pani lisaks ostjatele kihama ka traditsiooniliste reisimüüjate ringkonnad.
Nädala alguses tuli Eesti populaarseimas sotsiaalses ostukeskkonnas müügile puhkusepakett Türki ja seda turuhindadest ligikaudu poole soodsamalt. Kella kümneks õhtul oli müüdud 254 voucherit hinnaga 349€ ning limiit täitunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele