• 17.05.12, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry edukas reisipakkumine ajas reisibürood tagajalgadele

Esmaspäeval vähem kui ööpäevaga tavahinnast poole soodsamat 254 Türgi puhkusereisi müünud Cherry.ee pani lisaks ostjatele kihama ka traditsiooniliste reisimüüjate ringkonnad.
Nädala alguses tuli Eesti populaarseimas sotsiaalses ostukeskkonnas müügile puhkusepakett Türki ja seda turuhindadest ligikaudu poole soodsamalt. Kella kümneks õhtul oli müüdud 254 voucherit hinnaga 349€ ning limiit täitunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele