• 15.05.12, 19:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaakko Alanko: B2B turundus tuleb suunata inimestele, mitte ettevõtetele

B2B turundus tuleb suunata inimestele, mitte mingitele abstraktsetele „äriklientidele“, räägib B2B turunduse ekspert Jaakko Alanko, kes esineb 14. juunil Tallinnas.
Sa oled B2B turundusega tegelenud juba üle 30 aasta. Millised on olnud peamised õppetunnid?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele