Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jaakko Alanko: B2B turundus tuleb suunata inimestele, mitte ettevõtetele
B2B turundus tuleb suunata inimestele, mitte mingitele abstraktsetele „äriklientidele“, räägib B2B turunduse ekspert Jaakko Alanko, kes esineb 14. juunil Tallinnas.
Sa oled B2B turundusega tegelenud juba üle 30 aasta. Millised on olnud peamised õppetunnid?
Päeva lõpuks seisneb B2B turundus ostja tundmises. Selle kohta on kasutusel erinevaid termineid (customer insight jms), aga sisuliselt on vaja aru saada kes on ostja, miks ta ostab ja kellega peab ostu kooskõlastama.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.