Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jaakko Alanko: B2B turundus tuleb suunata inimestele, mitte ettevõtetele
B2B turundus tuleb suunata inimestele, mitte mingitele abstraktsetele „äriklientidele“, räägib B2B turunduse ekspert Jaakko Alanko, kes esineb 14. juunil Tallinnas.
Sa oled B2B turundusega tegelenud juba üle 30 aasta. Millised on olnud peamised õppetunnid?
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“