• 11.05.12, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rait Tasso: energia peaks minema igale poole mujale peale traditsiooniliste kanalite

„Turundus on muutumas. Energia peaks minema igale poole mujale peale traditsiooniliste kanalite. Näiteks sisemisse turundusse, et oma töötajad teenuseid ja tooteid kasutaks ning fännaks," rääkis 9. mai Best Marketing Clubis Elioni turundusjuht Rait Tasso. Lisaks Rait Tassole esines ka Elioni brändi- ja reklaamijuht Tiivi Püvi. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust!
Elioni brändi- ja reklaamijuht Tiivi Püvi ning turundusjuht Rait Tasso

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele