• 11.05.12, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rait Tasso: energia peaks minema igale poole mujale peale traditsiooniliste kanalite

„Turundus on muutumas. Energia peaks minema igale poole mujale peale traditsiooniliste kanalite. Näiteks sisemisse turundusse, et oma töötajad teenuseid ja tooteid kasutaks ning fännaks," rääkis 9. mai Best Marketing Clubis Elioni turundusjuht Rait Tasso. Lisaks Rait Tassole esines ka Elioni brändi- ja reklaamijuht Tiivi Püvi. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust!
Elioni brändi- ja reklaamijuht Tiivi Püvi ning turundusjuht Rait Tasso

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele