• 11.05.12, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rait Tasso: energia peaks minema igale poole mujale peale traditsiooniliste kanalite

„Turundus on muutumas. Energia peaks minema igale poole mujale peale traditsiooniliste kanalite. Näiteks sisemisse turundusse, et oma töötajad teenuseid ja tooteid kasutaks ning fännaks," rääkis 9. mai Best Marketing Clubis Elioni turundusjuht Rait Tasso. Lisaks Rait Tassole esines ka Elioni brändi- ja reklaamijuht Tiivi Püvi. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust!
Elioni brändi- ja reklaamijuht Tiivi Püvi ning turundusjuht Rait Tasso

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele