10. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Anti Siimer: tänaval näidatava klipi reeglid erinevad teleklipist

Anti Siimeri töö meediaagentuuris MediaCom on aidata klientidel välimeedias oma tarbijaid üllatada. Mis tähendab seda, et ta peab leidma selliseid meedialahendusi, mis tõmbaksid tähelepanu - kasvõi 2 sekundiks! Järgnev artikkel on mõeldud kõigile, keda huvitab, mis seis hetkel LED-ekraanide turul Eestis valitseb ning kuidas see tänavaformaat endale väärtuslikuks ja tarbijale silmatorkavaks teha. 

Alternatiivide ring välimeedias on lai, aga võimalus, mida ma ei ole 12-aastase praktika jooksul just palju kasutanud (vaid 2-3 korda aastas) on LED ekraanid.  Täna suhtun ma sellesse kanalisse palju positiivsemalt.

Järgnev artikkel on mõeldud kõigile, keda huvitab, mis seis selles vallas hetkel turul valitseb. Samuti annab see kasulikke näpunäiteid, kuidas vajadusel teha see tänavaformaat endale väärtuslikuks ja tarbijale silmatorkavaks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700