• 10.05.12, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anti Siimer: tänaval näidatava klipi reeglid erinevad teleklipist

Anti Siimeri töö meediaagentuuris MediaCom on aidata klientidel välimeedias oma tarbijaid üllatada. Mis tähendab seda, et ta peab leidma selliseid meedialahendusi, mis tõmbaksid tähelepanu - kasvõi 2 sekundiks! Järgnev artikkel on mõeldud kõigile, keda huvitab, mis seis hetkel LED-ekraanide turul Eestis valitseb ning kuidas see tänavaformaat endale väärtuslikuks ja tarbijale silmatorkavaks teha. 
Alternatiivide ring välimeedias on lai, aga võimalus, mida ma ei ole 12-aastase praktika jooksul just palju kasutanud (vaid 2-3 korda aastas) on LED ekraanid.  Täna suhtun ma sellesse kanalisse palju positiivsemalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele