• 10.05.12, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anti Siimer: tänaval näidatava klipi reeglid erinevad teleklipist

Anti Siimeri töö meediaagentuuris MediaCom on aidata klientidel välimeedias oma tarbijaid üllatada. Mis tähendab seda, et ta peab leidma selliseid meedialahendusi, mis tõmbaksid tähelepanu - kasvõi 2 sekundiks! Järgnev artikkel on mõeldud kõigile, keda huvitab, mis seis hetkel LED-ekraanide turul Eestis valitseb ning kuidas see tänavaformaat endale väärtuslikuks ja tarbijale silmatorkavaks teha. 
Alternatiivide ring välimeedias on lai, aga võimalus, mida ma ei ole 12-aastase praktika jooksul just palju kasutanud (vaid 2-3 korda aastas) on LED ekraanid.  Täna suhtun ma sellesse kanalisse palju positiivsemalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele