• 08.05.12, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brand Manuali muljeid disainikonverentsilt Helsingist

"Riigid ja ettevõted on leidnud teenusedisaini kui pääsetee vähenevate eelarvete tingimustes avalike teenuste kvaliteedi tõstmiseks. Eesti teenusedisain paistab konkurentsis silma käegakatsutava väärtuse loomise ja terasema vormistusega, meil pole mingit põhjust maailma tipptegijate ees oma tehtud tööd häbeneda," tõdesid Brand Manuali esindajad Helsingist Design Management Institute konverentsilt naastes.
Suurfirmade disainijuhid ja konsultandid üle maailma said taas kokku, et kogemusi jagada ning lugusid rääkida. Kokkuvõtte konverentsil kogetust teevad Kaarel Mikkin, Markko Karu, Dan Mikkin ja J.Margus Klaar Brand Manualist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele