• 08.05.12, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brand Manuali muljeid disainikonverentsilt Helsingist

"Riigid ja ettevõted on leidnud teenusedisaini kui pääsetee vähenevate eelarvete tingimustes avalike teenuste kvaliteedi tõstmiseks. Eesti teenusedisain paistab konkurentsis silma käegakatsutava väärtuse loomise ja terasema vormistusega, meil pole mingit põhjust maailma tipptegijate ees oma tehtud tööd häbeneda," tõdesid Brand Manuali esindajad Helsingist Design Management Institute konverentsilt naastes.
Suurfirmade disainijuhid ja konsultandid üle maailma said taas kokku, et kogemusi jagada ning lugusid rääkida. Kokkuvõtte konverentsil kogetust teevad Kaarel Mikkin, Markko Karu, Dan Mikkin ja J.Margus Klaar Brand Manualist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele