• 04.05.12, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jana Koppel: Kuldmunal on väärtus nii agentuuride kui klientide silmis

"Nii agentuurid kui ka kliendid väärtustavad Kuldmuna. Agentuuride kogemusel on see kvaliteedimärgiks klientide silmis, kliendid omakorda võtavad seda kui tunnustust ja motivaatorit, seda ka juhul, kui lahendus ei ole otseselt toonud kaasa suurt ärikasumi kasvu," kirjutab DDB Estonia juht Jana Koppel..
Mõlemad on aasta-aastalt osalejate seas üha populaarsemad ning pole mingit põhjust üht või teist nende eri suundade pärast diskrediteerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele