• 04.05.12, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jana Koppel: Kuldmunal on väärtus nii agentuuride kui klientide silmis

"Nii agentuurid kui ka kliendid väärtustavad Kuldmuna. Agentuuride kogemusel on see kvaliteedimärgiks klientide silmis, kliendid omakorda võtavad seda kui tunnustust ja motivaatorit, seda ka juhul, kui lahendus ei ole otseselt toonud kaasa suurt ärikasumi kasvu," kirjutab DDB Estonia juht Jana Koppel..
Mõlemad on aasta-aastalt osalejate seas üha populaarsemad ning pole mingit põhjust üht või teist nende eri suundade pärast diskrediteerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele