• 02.05.12, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siim Pütsepp: rahvuslik reklaamiauhind on pullimeeste mõõduvõtu koht

Reklaamiagentuuri Rakett strateeg Siim Pütsepp: "Probleemiks ei olegi ainult tänavuse žürii valik, vaid rahvuslik reklaamiauhind on läbi aegade olnud pullimeeste mõõduvõtu koht." 
Arendan omavoliliselt Magnuse (tervitused siinkohal) välja käidud mõtet kliendi alavääristamise kohta Kuldmunal auhinnatavate (tele)tööde osas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele