• 25.04.12, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Identity loovjuht Ionel Lehari: "Meil käiakse nagu psühholoogi juures"

"Meie töö ei ole ainult logo joonistamine, see on lihtsalt nähtavaim väljund. Meie juures käiakse nagu psühholoogi juures enda minapilti maailmaga õigesse suhtesse sättimas. Identiteediprobleem on laiem kui märgi joonistamine," ütleb brändingagentuuri Identity loovjuht Ionel Lehari.
Kuidas sinust disainer sai?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele