Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Altex Marketing sai uued omanikud
Internetiturunduse agentuuri Altex Marketing juhatuse liikmed Andri Viiand ja Tõnis Hinnosaar said täna Altex Marketing OÜ enamusosanikeks, ostes kaasasutajatelt Robin Gurney’lt ja Birgit Naur ‘ilt 99,9% nende osalusest ettevõttes.
Andri Viiand on olnud Altexis 2009. aastast ja ettevõtte tegevjuht alates 2011. aastast, tema mitmekülgsetest kogemused e-kanalite ja projektijuhtimise valdkonnast tulenevad 4 aastasest töötamisest veebijuhina Eesti suurimas ettevõttes Eesti Energias, kus ta oli vastutav veebitiimi igapäevase juhtimise ja arendamise eest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.