• 19.04.12, 21:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Altex Marketing sai uued omanikud

Internetiturunduse agentuuri Altex Marketing juhatuse liikmed Andri Viiand ja Tõnis Hinnosaar said täna Altex Marketing OÜ enamusosanikeks, ostes kaasasutajatelt Robin Gurney’lt ja Birgit Naur ‘ilt 99,9% nende osalusest ettevõttes.
Andri Viiand on olnud Altexis 2009. aastast ja ettevõtte tegevjuht alates 2011. aastast, tema mitmekülgsetest kogemused e-kanalite ja projektijuhtimise valdkonnast tulenevad 4 aastasest töötamisest veebijuhina Eesti suurimas ettevõttes Eesti Energias, kus ta oli vastutav veebitiimi igapäevase juhtimise ja arendamise eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele