• 19.04.12, 12:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

9 globaalset meediatrendi

Äsja Šveitsis Montereux’s lõppenud Festival of Media Global 2012 muljeid jagab Hando Sinisalu: "Meedia = digital. Kogu konverentsi jooksul ei mainitud kordagi sõnu „raadio“ või „välireklaam“. Trükimeediast ja TVst räägiti ainult digitaalses kontekstis. Kuigi traditsioonilises meedias liigub jätkuvalt palju raha, on kõigi mõtted keskendunud digitaalmeediale." Loe edasi! 
Annan siinkohal ülevaate sellest, mis minu subjektiivsel hinnangul kõige rohkem kõlama jäi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele