Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ADM-iga liitus e-turunduse strateeg Epp-Kristiina Keerov
E-turundusagentuuri ADM Interactive strateegide meeskonnaga liitus Epp-Kristiina Keerov, kelle rolliks on agentuuri klientidele e-turundusstrateegiate loomine. Epp-Kristiina osaleb ka Kuldmuna 2012 digižürii töös.
„Et üks veebilahendus hästi toimiks, peab see tegema õnnelikuks päris mitu osapoolt. Kasutaja peab saama, oskama ja tahtma lahendust kasutada. Veebiomanik peab saama oma edu mõõta, olgu siis raha või mõne muu talle olulise näidiku järgi. Lisades sinna komplekti ka partnerid, vahendajad, konkurendid, saame kenakese komplekti erinevatest ootustest. Strateegi töö eesmärgiks ongi üles leida need mustrid, mis aitavad meie klientidel kõige paremate tulemusteni jõuda,“ ütles Epp-Kristiina Keerov.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.