Autor: Silja Oja • 3. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Fotogalerii: pidu Brand Manuali õuel

30. märtsil oli Brand Manualil põhjuseid tähistamiseks lausa kolm – sünnipäev, juba traditsiooniks saanud raamatuesitlus ning uue kontori esimesed ristsed.

Külalised Annika Avikson, Kärt Villmann, Jane Oblikas ja Elen Arike Brand Manuali sünnipäeval

Kolme aastaga on Brand Manual täitnud oma algse eesmärgi muuta oma kliendid rahvusvaheliselt edukaks, kinnitasid ettevõtte loojad J. Margus Klaar, Markko Karu ning Dan ja Kaarel Mikkin. Rahvusvaheliste edulugude kõrval näitab Prisma värskelt võidetud Turundustegu 2011 Grand Prix, et nad mõistavad hästi ka koduturul toimuvat.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700