2. aprill 2012
Ainult tellijatele

Ilma paanikata ostupaanikatest

Tajutav kaubanappus tekitab alateadliku soovi teha kiire ostuotsus. EBSi turunduse professor Katri Kerem annab nõu, kuidas ostupaanikat leevendada või nappuseillusiooni turunduslikult ära kasutada.

Eesti keeles „ostupaanika“ nimetuse saanud tarbijakäitumisel on tegelikult kaks alaliiki. Niinimetatud hamstrikäitumine tähendab seda, et inimesel on pidev kalduvus osta kokku tarbetuid varusid, mida ta ei suuda ära kasutada ja mille hankimine ja hoiustamine hakkab juba segama igapäevast elu. Turundusinimestena on meil selle käitumisviisi mõistmisega vähe peale hakata, pigem on tegemist psühooloogide tööpõlluga. Turunduslikust vaatenurgast pakuvad huvi ja omavad tähtsust ajutised ostupaanikad, millega kaasamineku eest pole kaitstud pea mitte ükski tavaklient. Viimased aastad on Eestis pakkunud mitmeid praktilisi näiteid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700