Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Suhtekorraldaja peaks olema organisatsiooni jaoks suur kõrv
Ajalooliselt on suhtekorraldaja roll olnud kuulamine, vanas Indias olid suhtekorraldajad kuninga salakuulajad, kes rahva seas valitsevaid meeleolusid valitsejale vahendasid. Tänases organisatsioonis on see „kõrva“ roll enamasti klienditeenindajatel. Aga kas klienditeenindajatelt jõuab info ka organisatsiooni juhtideni? Loe intervjuud Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi direktori Kaja Tamperega!
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.