• 30.03.12, 10:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtekorraldaja peaks olema organisatsiooni jaoks suur kõrv

Ajalooliselt on suhtekorraldaja roll olnud kuulamine, vanas Indias olid suhtekorraldajad kuninga salakuulajad, kes rahva seas valitsevaid meeleolusid valitsejale vahendasid. Tänases organisatsioonis on see „kõrva“ roll enamasti klienditeenindajatel. Aga kas klienditeenindajatelt jõuab info ka organisatsiooni  juhtideni? Loe intervjuud Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi direktori Kaja Tamperega!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele