30. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suhtekorraldaja peaks olema organisatsiooni jaoks suur kõrv

Ajalooliselt on suhtekorraldaja roll olnud kuulamine, vanas Indias olid suhtekorraldajad kuninga salakuulajad, kes rahva seas valitsevaid meeleolusid valitsejale vahendasid. Tänases organisatsioonis on see „kõrva“ roll enamasti klienditeenindajatel. Aga kas klienditeenindajatelt jõuab info ka organisatsiooni  juhtideni? Loe intervjuud Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi direktori Kaja Tamperega!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700