Autor: Silja Oja • 28. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestlased loevad ligi 6 erinevat väljaannet – vaid veerand neist on tellitud

TNS Emori 2012. aasta loetavusuuringu varakevadised tulemused näitavad, et eestlased loevad keskmiselt 3 erinevat ajalehte ja 2,8 ajakirja – koju on neist tellitud ca 1,6 väljaannet.

Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on loetavate väljaannete üldine maht ainult veidi langenud, toona oli mõlemas trükimeedia kategoorias - ajalehtede ja ajakirjad - keskmiseks loetavate väljaannete arvuks 3,1.

Ootuspäraselt on naised meestest aktiivsemad lugejad – vahe on koguni 1,5-kordne. Eesti naised lugesid mõõdetud ajaperioodil keskmiselt 6,9 väljaannet, meeste puhul oli vastav näitaja vaid 4,5. Ajalehtede loetavuse osas suuri erinevusi ei olnud – erinevalt ajakirjadest, mida naised loevad meestest üle kahe korra enam. Kindlasti on siin ka põhjuseks naistele orienteeritud ajakirjade suurem hulk võrreldes meestele suunatutega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700