Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 20. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sauli töötuba õpetab tajuvigu müügis ära kasutama 

27. märtsil toimub kliendisuhete juhtimise nõustaja Indrek Sauli ja konsultant Margit Raidi töötuba "Kuidas kasutada tajuvigu ja kallutatud mõtlemist oma ettevõtte müügi ja teeninduse tulemuslikkuse suurendamiseks?“.

Töötuba toimub 27.03.2012 hotell Olümpias ning on inspireeritud Dan Ariely raamatust "Irratsionaalne inimene. Kuidas me teeme oma igapäevaseid otsuseid" ja Daniel Kahnemani raamatust „Thinking, Fast and Slow“.

Lisainfo ja registreerimine SIIN

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700