• 20.03.12, 09:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sauli töötuba õpetab tajuvigu müügis ära kasutama 

27. märtsil toimub kliendisuhete juhtimise nõustaja Indrek Sauli ja konsultant Margit Raidi töötuba "Kuidas kasutada tajuvigu ja kallutatud mõtlemist oma ettevõtte müügi ja teeninduse tulemuslikkuse suurendamiseks?“.
Töötuba toimub 27.03.2012 hotell Olümpias ning on inspireeritud Dan Ariely raamatust "Irratsionaalne inimene. Kuidas me teeme oma igapäevaseid otsuseid" ja Daniel Kahnemani raamatust „Thinking, Fast and Slow“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele