Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sauli töötuba õpetab tajuvigu müügis ära kasutama
27. märtsil toimub kliendisuhete juhtimise nõustaja Indrek Sauli ja konsultant Margit Raidi töötuba "Kuidas kasutada tajuvigu ja kallutatud mõtlemist oma ettevõtte müügi ja teeninduse tulemuslikkuse suurendamiseks?“.
Töötuba toimub 27.03.2012 hotell Olümpias ning on inspireeritud Dan Ariely raamatust "Irratsionaalne inimene. Kuidas me teeme oma igapäevaseid otsuseid" ja Daniel Kahnemani raamatust „Thinking, Fast and Slow“.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.