• 07.03.12, 19:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Utopiaga liitus Anu Kerdi

Seni Mainori turundusjuhina töötanud Anu Kerdi lahkus kõrgkoolist ja liitus reklaamiagentuuri Utopia tiimiga. "Soovisin edasi liikuda ja tegutseda reklaamivaldkonnas, mis on mind alati paelunud," kommenteeris Anu oma ametivahetust.
"Soovisin edasi liikuda ja tegutseda reklaamivaldkonnas, mis on mind alati paelunud," kommenteeris Anu oma ametivahetust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele