Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Utopiaga liitus Anu Kerdi
Seni Mainori turundusjuhina töötanud Anu Kerdi lahkus kõrgkoolist ja liitus reklaamiagentuuri Utopia tiimiga. "Soovisin edasi liikuda ja tegutseda reklaamivaldkonnas, mis on mind alati paelunud," kommenteeris Anu oma ametivahetust.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.