Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
QR-kood – kellele ja milleks?
Üha rohkem on hakanud silma torkama sigri-migrina tunduvad kastikesed linnapildis, ajalehtedes ja veebikeskkondades. Tegemist on QR-koodidega. Elioni e-turunduse projektijuht Sander Aasna selgitab, mis on nende otstarve ja mida nendega teha saab.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“