Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
QR-kood – kellele ja milleks?
Üha rohkem on hakanud silma torkama sigri-migrina tunduvad kastikesed linnapildis, ajalehtedes ja veebikeskkondades. Tegemist on QR-koodidega. Elioni e-turunduse projektijuht Sander Aasna selgitab, mis on nende otstarve ja mida nendega teha saab.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.