Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
QR-kood – kellele ja milleks?
Üha rohkem on hakanud silma torkama sigri-migrina tunduvad kastikesed linnapildis, ajalehtedes ja veebikeskkondades. Tegemist on QR-koodidega. Elioni e-turunduse projektijuht Sander Aasna selgitab, mis on nende otstarve ja mida nendega teha saab.
Mis on QR-kood?
QR-kood (lühend sõnadest quick response) on edasiarendus triipkoodist, millega on võimalik kiirelt ja mugavalt anda edasi informatsiooni. Algselt võeti QR-kood kasutusele Jaapani autotööstuses, et lihtsamini ja kiiremini tuvastada tootmisliinil ringlevaid autoosasid. Nüüd on QR-koodi kasutamine levinud massidesse ning seda kasutatakse üha rohkem turunduskampaaniates.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.